ABOUT A GIRL

God dag peeps! Ligger och lyssnar lite på Ebba Grön och varvar ner. Jobbade idag igen, stod själv i kassan hela dagen och ja det var kul. Dödstrött efter det och ska till Jessica på grillchill med alla b-ruds som befinner sig i Uppsala.  Jobbade i Åsele i helgen, en ganska trött Fredag som övergick till en kaos-Lördag. Hann både med att se lite skymtar av Dead by April som var överraskande bra! Ni som säger att hårdrockare inte kan sjunga kan ju dö, typ. Jobbade Fre-Lör-Sön i insläpp och allt-i-allo, tjänade 2200:- som går direkt till resekassan. Inatt klockan 5 så bär det av till Ön. Älskade jävla Gotland. När jag kommit ner så kommer Andrea efter bara några dagar, längtar redan. Träffa Erik och chilla på Tofta, vaska skumpa med Stockholmarna på Kallis, sitta på ringmuren och se solnedgången, äta på glassbaren med en beslutsångest som heter duga (över 1000 sorter), ligga i husvagnen och höra regnet smattra, cykelturer. Ja det finns så mycket att göra där, tror fan jag har hunnit med allt som går på mina 16 somrar som jag tillbringat där. Det enda jag saknar i år är nog att gå på Medeltidsveckan som har blivit av en tradition för oss, men det känns som att jag redan upplevt det mesta där.  Blev väckt imorse av mamma som frågade om jag ville gå på Orup imorgon kväll på Fårö, verkligen ingenting man säger nej till. Där har ni mina två veckor framöver. På återseende, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0