NO, I DON'T HAVE A GUN.


"Skapade" mig en ny header. Får se hur länge den stannar. Idag har jag druckit kaffe och lyssnat på alternativ musik. Funderar på en till kopp kaffe. Det blev ingen HarryP-premiär idag, synd tycker jag. Imorgon väldigt tidigt åker jag och company till Åsele och kammar in lite laxisar genom att chilljobba på en, ja, ska man kalla det festival? Dunno. Har 2 års erfarenhet i bagaget och att döma utav det så är det en otrolig upplevelse, man träffar folk från ett helt annat universum i vars hjärnor det inte finns något annat än att supa och ha roligt. Då kan det gå lite hur som helst. Tillslut funderar man över om det är "vi" eller "de" som är hjärntvättade. Skönt är det ivarefall. PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0