PRÄGLAD AV PROBLEM

Godkväll! Igår åkte jag hem till saknade Michaela som fyllde år i förrgår. Där åt vi pizzaslices som jag kämpade i mig och mös lite, sen droppade det in folk titt som tätt och sen var det som förra året igen. Alltid lika roligt. Kunde inte DK:a som vanligt eftersom jag jobbade idag. Stress, stress och återigen stress, plussa på utebliven lunch så har du den perfekta ekvationen för magsår. Slutade vid 3 och kände mig svimfärdig, då ringde Bau och sa att Jenny klarat körkortet så de skulle hämta upp mig. Som den nyblivna chauffören hon är ville hon såklart hälsa på alla människor som befann sig lite utspritt runt om i Uppsala stad. Åkte runt i 2 timmar och sen hem och fira på Kreta. Hamnade i en RIKTIG matkoma och åkte hem till Michan där Emelie och Linn var, de hade ätit våfflor så självklart ville jag smaka lite där med. Låg i samma position i soffan ända tills jag åkte hem för ungefär 1 timme sedan. Imorgon ska (förhoppningsvis) Andrea bjuda mig på Harry Potter-"premiären", våran tradition sen nåt år tillbaka. Kommer bli hur dope som helst. Pzout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0