UNDER WATER

Sitter och pillar navelludd och kan inte förmå mig till att börja läsa den där förbannade boken. Inte för att det gör mig någonting om jag spar några sidor tills imorgon. Någon i min feed på Twittan skrev något om att "Imorgon (idag) är det höst"  och det är ju precis vad det är! Okej det är varmt som fan och så, men denna månad börjar skolan. Jag vill inte. Ska försöka se förbi det där skoltjaffset vilket inte är lätt men att istället börja tänka på vilka danskurser jag ska ta, känner mig mycket säkrare nu. Funtar på cheerdance och street forts. eller att bara gå wild and crazy och prova på nåt helgalet. Nej, nu ska jag msn:a och sen försöka läsa. PZ

Kommentarer
Postat av: gabriella

yo epi. dags för kaffe sällis snart, eller vad sägerdu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0