SKYHIGH


Zup? Min kväll igår. Otroligt snygg på alla bilder, och varför ser jag ut som om jag är helt sjukt kär på alla bilder? Haha.. Lite seg till en början då min sömnbrist blev ett faktum men sen gick det några timmar och jag var i gång igen. Behöver jag berätta hur sliten jag är nu? Vid 3-snåret blev det nakenbad för hela slanten för att sen komma på att vi hade problem med att ta oss hem. Började den OTROLIGT långa vandringen med många om och men. Oförglömlig syn: Alla hade börjat splittrats och gick i olika par, helt plötsligt ser man Douglas komma ensam och vinglandes på en cykel i snigelfart med Tomas Ledin på högsta volym på högtalarna, en cigg hängades i mungipan, ynkligt skrikandes något ohörbart och ett obeskrivligt uttryck i ansiktet. Jag höll på att skita ner mig för att det såg så otroligt jävla fult ut, sen när jag insåg att han faktiskt hade blivit misshandlad så blev allt lite tråkigare. Vem fan åker epa klockan 4 på morgonen på en skogsväg mitt i ingenstans och slår ner en ensam stackare på cykel? Ärkepuckon. Jag, Emelie och Oliver vandrade i några timmar till vi kom till Ängeby och fick skjuts på moppen hem till Emelie. Tror mitt försupna ansikte låg i sängen vid 6-tiden vilket innebar att jag såg soluppgången igen, var dock för trött för att ta kort på den när vi gick så ja. 2,5 mil sammanlagt, det är fan bra. Bästa av allt var att baby var hemma, och inte nog med det så fick vi ännu godare nyheter under kvällen. Livet är fan bra asså. Ska sova nu. PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0