INTE HELT HUNDRA


Nej nu är jag inte glad. Det var alldeles för länge sen! Ja jag pratar om min BABE. Faaaaaan vad jag kommer mörda på P&L. Jag kissar på mig av tanken om han skulle köra en gammal Snook-låt, eller.. ännu bättre... REUNION!!!! Hehe vet att jag tjatar MEN JAG VILL SÅ GÄRNA! Skulle poop-my-pants och dansa hela natten lång. Gå på ett sådant fruktansvärt lyckorus. Asså wähehöhö, vet inte riktigt vad jag är kapabel till att göra men det kommer jag antagligen få se där. Höll på att spy av lycka när jag hoppade upp på Addemans axlar på Debaser och det var bara luft mellan mig och han. Fnissar lite. HEHHÖÖHÖ. God damn I need to get laid.......... (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0