JAG ÄR VIS MEN DU ÄR BARA DUM I HUVUDET


Midsommar i Sverige, vad mer behöver jag säga? Jo ganska mycket. Vaknade lika arg och puttrig som vanligt, gick till nån jävulsstång och var ännu puttrigare. Tog en powernap och vaknade lite småfull vid 5-snåret, vårat långbord var det längsta på hela campingen och vi syntes mest och hördes mest. Så det ska vara. Efter att ha blivit pruttfull vid middagen så var det dags att ila iväg fort som fan innan jag spydde på någon olämplig. Skämt å sido. Drog till the klippor och försökte bli ännu mer berusad. Och där slutade kvällen. Med kameran. Hamnade på färjan till Öret och sedan hände det mycket. Minnet börjar tryta där och det klarnar inte förns vid 3. Då hade jag missat färjan och fick en stalker som enda vän. Sen åkte jag raggarbil hem och hade kuddkrig i ett förtält. Somnade vid 5. Bra midsommar. Nu väntar P&L. Herrå

Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

massa fina bilder ;D

2011-06-27 @ 12:13:44
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0