LOAD UP ON GUNS, BRING YOUR FRIENDS, IT'S FUN TO LOSE AND TO PRETEND


Ligger och blir svettigare och nyktrare för varje minut som går. Är trasig, min familj är borta och så vill jag att det förblir ett tag. Festen igår (idag?). Tog en promenix från tåget till Douglas och lekte anständig istället för att åka moppe med någon onykter Vholmafartdåre, återupptäckte hur fint jag tycker att sommarsolnedgångar är och bestämde mig för att sitta uppe och vänta på soluppgången också. Började bli salongsberusad redan på vägen dit och när vi väl var framme fanns det ingen återvändo. Studentfest i all ära men jag tror snarare det var något slags mördarkrök. Drack vin ur plastskålar och dansade utan byxor som någon spillde ut vin på stup i kvarten. Förlorade Kalle någon gång vid 2-snåret (INGEN tidsuppfattning alls!) men fortsatte att dancing on my own som Robyn skulle sägt. Började nästan gråta av vrede när någon spelade Eddie Meduza, ville lyssna på ravemusik. Söp bort ännu ett par solglasögon. Folket började glida hemåt respektive decka och till slut var det endast jag vaken, satt på en stol och väntade på soluppgången som jag tydligen hade missat. Var så tvärmosig att jag inte ens märkte att solhelvetet var framme. Rutger kom och räddade mig från alkoholförgiftning och mygginnovasion vid 6. Vaknade upp med ett stört ciggbrännmärke på kinden. Tog sen bussen hem aspackad och käkade på Vreten och bakisbajsade. PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0