PLAYING IN THE DIRT, WRESTLING MYSELF INSIDE YOU


Glad och lycklig, i mitt esse när jag elegant glider fram på "Röda Pärlan" en ljuvlig sommarnatt och solen håller på att gå upp. Fåglarna kvittrar och huden knottras av den milda vindpusten som svepte förbi. Typ nåt sånt, låter som en erotisk novell. AH så glömde jag precis bort vad jag skulle skriva. Har fått en inflammation i lårmuskeln så ser stelopererad ut när jag går, eller som att jag fått den i tvåan. Döm själva. Mitt Twitterflöde är ungefär lika frekvent som en fet kvinnas menstruation. Alltså är jag väldigt aktiv där ATM. Det är riktigt kul med Twitter. Efter att ha dödskrökat som en rockstjärna på ecstasy i 3 dagar tätt inpå varandra med lite konstiga händelser där emellan så är min kropp slut, skulle nog palla en alternativt två dagar till men är inte säker på att jag kan bedöma det i mitt tillstånd. Kör på filmkväll ikväll, kanske med Kalle, kanske med mig själv. Fylleskallarna i min familj (räknar in Karschs som familj nowadays) hade en träff på våran inglasade altan imorse (vid lunch) då vi åt pizza efter att alla hade varit ute på varsina äventyr igår/inatt/imorse. Kanske skall nämna att alla kvinnor i våran umgängeskrets är i Spanien, då passar alla på att leva det ultimata drägglivet. Thomas blev återigen Perra och ChrilleK hade supit bort sig på stan, Jenny hade en meters lång sticka i låret som hon inte kände, Jeppe blev fylltrattanklagad och Jocke hade kört bartömning. Stackarna. Så det kommer inte vara så aktivt i mitt hem ikväll, det kan jag lova. På återseende, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0