TIPS FRÅN COACHEN, HA-HA


Haha, what? Bra form? Nejnejnej, är fladdrig. Förut åt jag precis vad jag ville när jag ville och hur jag ville, men det går inte så bra längre för jag tränar inte regelbundet och har börjat lägga på mig lite. Det skulle aldrig falla mig in att typ köpa en godispåse efter skolan och sätta sig och goffa längre, eller typ godis överhuvudtaget på vardagar. Vet inte riktigt hur mycket sånt jag äter men har blivit pedantisk när det gäller sånt. Det enda jag kan tänka på när det gäller att stoppa sötsuget är att jag dricker kaffe, typ. Ibland har vi kakor hemma, då tar jag en kaka till kaffet. Och typ drick vatten, annars är det väl att jag har ganska bra kontroll över mig själv nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0