FINA VÄN

Snackade lite i telibo med Densolosos idag. Han har(kanske) samma problem som jag(kanske) har. Väldigt trevliga historier vi bytte med varandra. Dennis är min jättebästabraiga iranie. Lite av våran history:

Förra gången han var hos mig:

Såhär ser Dens ut (Qatt):

Vi började hänga när jag såg ut såhär:

Och han såg ut såhär:

Han brukar/är bra på/gillar att:






En väldigt cool, skön, bra, rolig och fin kille helt enkelt. Vi ska iallafall träffas så snart som möjligt, det var nästan ett år sedan vi träffades. Eller ja i somras. Ska sova nu, God natt!


Kommentarer
Postat av: Snäckan

Saknar dig enormt min fina vän! :)

Hoppas vi ses snart <3

2011-04-27 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0