RÄKA


Hejhej. Sitter och äter knäckebröd med räkost, så inåthelvetes gott. Är på superduperdåligt humör, var skittrött när jag kom hem från skolan/dansen. Det var lasagne till middag och alla som känner mig vet att jag absolut inte äter det (En av de få saker jag inte äter tillsammans med pannaka med sylt och grädde) så fick värma på gröt från imorse, och visst, älskar fibergröt med än allt men till middag? No no. Sen föreslog mamma att vi skulle färga min utväxt och det gjorde vi, sedan hade vi i en toning i mitt vanliga hår. Gissa vilken färg?! Brunt!!! Ofrivilligt ofc, tror mor min luktat på lite för mycket blekmedel idag. Mina två katter har dårpippi och studsar upp och ner hela tiden. Är sjukt trött och hungrig, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0