VEM DANCAR KUDURO



ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Föralltid fokes!

2. Är du lycklig?: Ja jag tror det :)

3. Är du uttråkad?: Nej

4. Är du ledsen?: Nej

5. Är du italienare?: Nej

6. Är du cool?: Ja det är jag

7. Är du från Irland?: Nej

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Aldrig varit. Nej

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Tror inte på kärlek överhuvudtaget

2. Har du någon gång blivit sårad?: Aldrig gett någon chansen att såra mig, bästa sättet!

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ska man göra det? Ja det har jag

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Gillar inga

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Hell yeah!!!

6. Har du haft en hemlig beundrare?: Japp, typ playahead och i lågstadiet.

7. Är du kär?: Nein!!!

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Nein!!

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: PLAYAHEAD!!!!! okej Bilddagboken.

2. Hår eller ögon?: Ögon ffs!

3. Katter eller hundar?: Katter

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Don't give a fuck. Nej men vet inte.

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Seriöst? Ni har facit i handen

7. Pengar eller lycka?: Pengar kan köpa lycka dudes

8. Dag eller natt?: Natt

9. Msn eller mobil?: Mobilio

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Haha ja.. Skulle smita till brevlådorna en gång på dagis, sen så var det väl nångång när jag var allmänt pissed off på livet så skulle jag rymma till sthlm men min kurator hann precis fram till stationen.

2. Brutit nåt?: Löften? En lilletå tror jag.

3. Gjort nåt du ångrar?: Asså, för studen så kanske man ångrar saker, men när du inser att det inte går att göra ogjort och att det inte var så farligt så. Nope.

4. Hoppat Bungee Jump?: Neeej

5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja

6. Ätit en hel tårta?: Nej

7. Gjort bort dig offentligt?: Hahha allt för många gånger. Är ganska högljudd när jag pratar och skriker då och då. Ibland kan helt fel person stå bakom en.

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Har inget ex. Skulle nog va kul att vilja det?

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja..

10. Velat försvinna?: Nej! Älskar livet.

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Karlie

2. Telefonsamtalet du fick: Dampet -.-

3. Personen du var med: Dea och Karlie

4. Roligaste grejen som hänt: Ska inte va tråkig och säga att det finns mycket. Men det är ganska mycket jaa. Hmm, en rolig sak som hände idag var att jag började snacka om att jag har kunnat haft många förhållanden om jag ville ha ett. Emelie kollade snett på mig och frågade vad som hade flugit i mig. Hatar förhållanden i största allmänhet. Nåt annat roligt.. Hmm. asså har sjukt dålig fantasi atm. Jobbade på en folkfest i Norrland och blev uppraggad av ett jättegulligt emo med nagellack som var dyng. Stod och strulade bakom en trailer så kom en vakt som jag jobbade med och skällde ut mig och sa att "Vi roar oss inte med gäster här". Ganska kul. Typ. Fast nej.

5. Personen du smsade: Densolosos

6. Personen du tänkte på: Densolosos eftersom jag skrev det nyss.

7. Du skrev till på myspace: Har inte. Men msn? Erik

8. Du kommenterade: Andrea's galenskap.

9. Du tillbringade natten med: Arvid

10. Du kramade: ----||----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0