"HEJ HEJ BLOGGEN"-INLÄGG



Skjuter ut höften, putar stört med läpparna, försöker suga upp dubbelhakan i hjärnan och sånt som man gör när man fotar sig själv i nyinköpta klädelsplagg. Sen beskär man det som man inte tyckte blev fint. Super!
Hej på er! Skippade halva skoldagen och gick på stan med Lovisa istället, så sjukt mycket trevligare! Började med en fika på Espresso House som jag börjat gilla lite för mycket. Köpte dock en frapino (krossad is med latte typ) som inte smakade något vidare. Ellen joinade oss och då fick jag reda på att även hon fått jobb på Donken, hur kul? Är nu mera arbetskollega med Sarre Årehed och Ellis, trevligt värre! Glider på något sorts glädjerus och ser små ponnyhästar galoppera förbi när jag sluter ögonen. Firade dagen och sommaren och allt vad det innebär med att shoppa lite. Ungefär såhär kommer jag gå klädd hela sommaren. Jävla underbart. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0