KISSE


Godmorgon. Min bakfulla låtsaspappa Perra styrde upp en megafrulle dagen till ära. Resulterade i att jag åt så mycket så att jag höll på att spy och skita ner mig samtidigt, vilket hände senast igår kväll också. Kunde inte resa mig från soffan för jag trodde att jag skulle spricka då, på riktigt. Kanske ska börja fundera på att trappa ner lite med att käka så mycket på en och samma gång, typ sitta och vänta på att mättnadskänslan ska smyga sig på. Anyhow, är lite orolig för Aron. Han började bete sig underligt för typ nån månad sedan och nu går jag med en oroskänsla i magen hela tiden för jag tror något är fel. Stackars misse. Ska gå och skita nu. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0