NAAAAAAW

Nej nu pallar jag inte mer! Vill bli normal igen!!!!! Våran granne som är ensamstående farbror i sina bästa år var och åt middag hos oss igår för att vi tycker synd om honom så då brukar han få komma och äta med oss ibland för att han inte ska känna sig ensam. Så när vi hade ätit klart och skulle dricka kaffe så sa jag att vi aldrig hade något sött hemma till kaffet längre. Så plingar det på dörren nyss och där står han, underbara Ollesnutteee med en plåt bullar och småkakor i händerna och säger att det är till mig. Började nästan gråta och utan att tänka mig för så hoppade jag på stackars Olle och omfamnade honom i en jääättebamsekram. Får hoppas att Olle inte är rädd för lite kroppskontakt och vågar komma tillbaka och äta middag hos oss någon mer gång. Ska gå och snaska på en Ollekaka nu och vara känslomässigt instabil. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0