TWITT


Hej peepz! Wzup? Jag kom nyss hem från the town efter att ha varit på intervju och glidigt runt med morsan, moster, kusin och syster. Det bästa med att gå på stan med en förälder (som förövrigt också har bakisångest) är att den pungar ut caaaaaash mannen. En jacka rikare (typ, skulle köpa den men åkte ifrån den så köper den i veckan ist). Intervjun var rolig, jepp, satt med typ 9 st till nervösa ungdomar+ Sarre Årehed. Fick göra trolleritricks på varandra osv, riktigt trevligt. Anyhow, min bwoi Dman är i Uppsala ATM så ska hooka med honom lite senare. Andrea hänger även på. OCH jag ska alldeles strax göra twitter-debut (ok, gjorde den redan i början av året men den va lame och ingen hade twitter då) sååå, FÖLJ MIG! (Det luktar facebook om detta, hmpff..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0