UPDATE FROM HELL


Slänger upp en bild från sist jag var sjuk.
Hej på er! Hoppas ni mår bättre än mig.. Kände redan på bussen in till hotell Linné att denna visit skulle bli kortvarig eller sluta jävligt illla. Satt och kämpade i typ 2½ timme sen så kunde jag inte hålla mig längre. Min låtsaaspappa hämtade mig och jag ramlade ihop i sängen, hade inte ätit sen vid 11-12 och jag som behöver mat 24/7 för att funka var ju jävligt glad. Har åkt på megafeber och har aldrig känt mig så svag förut, har druckit vatten mot febern men det funkar inte. Min syster blev frisk under dagen då hon spydde ut bakterien (nasty I know..) men jag kan inte spy på beställning när jag är magsjuk så min lilla elaka fan är kvar i mig. Ha-ha. Blir hämtad halv 11 imorgon och ska på min låtsassysters student, får se då om jag mår bättre. F-A-N! FMLFMLFMLFMLFMLFMLFML Det är ju fan sommar nu, kan inte bli sjuk. Har inte tid med sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0