UR MOBILEO'S HAFFPERSPEKTIV 2.4


God dagens! Mitt liv blev lite komplicerat igår så satte lösenord på bloggis förtillfället. Några bilder från dagarna som gått, har hunnit med mycket när mobilen varit framme. Idag var jag på Gränby C med mamma efter skolan och kollade ögonen, som jag misstänkte så har jag för stora ögonglober för mina färglinser men kör på dem ändå. Skulle även handla lite Johanna-mat och fick en JÄVLIG BESLUTSÅNGEST när jag skulle välja te, 3 sorter och det fanns hur mycket som helst... Cyklade hem på min fina cykel med fittvärmare och när jag klev innanför dörren så fanns där en toapappersleverans! Det har ni aldrig sett förut eller?? PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0