ÄR DET EN SKVÄTT LYCKA MAN SER?


God Morgon! Hur mås det idag? Gårdagen var bra, ni vet en såndär kväll som man kommer minnas men inte tänka på? Började med en fika på Storken, uteserveringen var ett faktum då solen sken som om det vore Augusti. Det var för varmt för te så jag drack cola istället, bara så ni vet. När vi hade ätit upp våra bakverk alt. druckit upp kaffet och suttit i nån timme och bara pratat så blev vi hungriga igen. Hamnade på Cupido och efter det så skyndade jag vidare till Hotell Linné för att gå klart McD-Introduktionen, vet inte om det var en störning mellan mig och min arbetsledares kommunikation men jag kom såklart dit i början och fick sitta i 3h och lyssna på sånt jag redan hört tills sista timmen då det oviktiga och det jag missat kom upp. Klockan var 8 och inte fick jag åka hem och ladda batterierna utan for direkt iväg till Knifetown för att dansa lite. Som så många gånger förr så vilade mitt försupna huvud på min kudde vid 03:30-tiden. Au Revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0