COCILLANA, BE MINE


Ja Hej Hej. Jag är i princip frisk nu förutom att jag hostar, jag hostar väääldigt mycket. Och lägger jag mig ned och sover ett tag så vaknar jag upp dränkt i mitt egna svett, spelar ingen roll om jag duschar för jag kommer fortfande lukta påkörd räv efter 1 timme igen. Det finns ingenting som hjälper mot hostan, kan inte sova heller utan måste ligga vaken till ca 2-3 och sedan decka av utmattning. Har provat det mesta vi har här hemma, allt från hemmakurer till att överdosera hostmedicin (uuuuh!!). Skulle behöva göra återbesök hos Farbror doktor och skriva ut lite Cocillana :P Kanske ska gå ner och ta Jennys astamedicin för jag pallar fan inte mer </3 Min hals är så sönder så jag kommer nog aldrig bli frisk eftersom bakterierna frodas där nere. Imorgon är det Danne och än så länge är det ingen som vill ta ledigt en timme eller två från skolan och ha fest. Aouch. Får väl dra själv då. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0