GOT INVALIDO-VEINS, I CAN'T USE MY BRAIN


Hepåre! Sitter med vax och saltvattenspray i håret och ser allmänt slisko ut. Ty denna arma flicka mår som en påkörd räv, as I said yesterday I would stay home if that feeling smög sig on. (Läses som svengelska) Har legat halvt förlamad i frisörstolen hela dagen och blivit lite friserad, åhyeah I know, det syns inte men det är lite finslip ni vet. Sånt som man gör mest för det kvalitativa. Även jag är lite fåfäng ;) Har snittat 38,2 i feber hela dagen. Inatt vaknade jag verkligen upp med dödsångest och sjöng lite för mig själv att jag höll på att avlida, skulle vara ett just snyggt sätt att dö på. Svetten lackade likt ett bodypump-pass för 6 månader sedan och jag frös som om jag var en Hawaiian bosatt på Sibiriens norra kust med permafrost och isbitar som daglig basis. Ja, jag kanske inte förmedlar känslan så bra men det var misär mina vänner! Juste, det där med vaxet och saltvattnet, mamma ska göra sideflätorna igen och nu jävlar ska de hålla i 5 år! På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0