SÅ FUL, SÅ VARM, SÅ KALL, SÅ SÖT


Hejsan. Här sitter jag och är söt. Upptäckte "nyss" att jag hade feber, ska jag vara ärlig så tror jag gått och haft smygisfeber hela veckan. Att jobba sådär intensivt tog kål på mig. Dagen började på en kökssoffa som jag redan nämnt. Kan inte slita mig från min arbetsplats så även ett besök där lyckades jag pricka in. Myste hem till Kalle och bakisdeckade i hennes säng till 15:00 då jag skulle iväg på lite födelsedagsfirande. Intensiv månad den här September. Mycket födelsedagar. Mamma och Thompan hade kräftis här igår så alla på kalaset var bakis alt. fortf smygfulla. Gemenskapen dessa dagar♥ Sitter och lyssnar på lite Doors och väntar på resten av familjen Bakis som kommer hem om någon sek med pizzor till alla förutom mig. Åt ädelostpaj istället av någon underlig anledning. Känner jag mig lika påkörd imorgon tror jag nog att jag stannar hemma och försöker pricka in en tid hos Vårdis. Mina nära och kära börjar tröttna på mina bebissmittor som alla andra hade när de var bebisar. Jag får sådant nu. (Bla. kanske streptokocker som orsakar "ögoninflammation" och torr hud runt näsan) Har djävulskt ont i halsen också. Aja vi ses! (Värt att nämna att jag haft samma tröja i 3 dagar och att jag inte rört varken borste, tandborste, deodorant, tvål, linsvätska på ungefär 20 timmar nu, natural beauty huh?? ;)

 

 

 



(Söt var det, ja)


Kommentarer
Postat av: malda

nästa gång jag beställer en jordgubbs milkshake så vill ja ha en mugg utan kladd på utsidan :o my hands got sticky woman!!!

2011-09-11 @ 22:38:33
URL: http://emmiochmaldish.blogg.se/
Postat av: frida JJJJ

omg vad sööööööt!!!!!

2011-09-13 @ 21:58:05
URL: http://headliines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0