SURPRISE


Heppåre! Imorgon skall jag återigen till Gröna Lund, denna gång för att se Veronica. Som ni säkert vet så är jag icke ett sådant stort fan av henne så åker mest dit för sällskap och sprit. På Lördag ser det ut som att det blir Vaksala Torg på morgonen som följs av att göra någon "kampanj" för McD. Sitter i skrivande stund i glasögon och slötittar på The Big Bang Theory, apbra, och genom att se det med glajjor så känns det mer stämningsfullt på något sätt. Imorgon är jag ledig också så ska göra klart lite uppgifter. Förra året vid den här tiden så var jag förväntansfull och väldigt nyfiken på vad "Svart, vitt och allt däremellan" skulle innehålla, "Gubben I Lådan" släpptes och jag kommer exakt ihåg hur jag reagerade och hur snabbt låten spred sig. Sedan kommer jag starkast ihåg när jag bokade biljetterna för att se Danne 11/12 med Adus och sen att han bokade Maxim i Gävle i Februari men att jag åkte till GC då, och när jag såg att D skulle till P&L och när datumet för Grönan spikades. Ja ni, förra hösten var så mycket mer.. inbjudande. Bearbetar mina känslor med att lyssna på Livealbumet som är genialiskt, vilket kanske inte är så konstigt för att Daniel är en liveartist. Nog om det. Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0