TRÅKIGT OCH SERIÖST INLÄGG


Stötte på en snygging här om dagen. Fick tyvärr ingen bild på när den fällt ut vingarna men mamma säger att det har hållt sig runt vårat hus i snart en vecka nu så om jag har tur får jag fota denna baben igen. Efter skolan gick jag, Kalle, Felicia, Alexandra och Hanna till Genomfarten och fikade. Har inte varit där på 2 år ungefär och varför förstår jag inte. Vad sägs om en kladdkaka med grädde för 10:-? Eller en latte för 12:-? Eller en stor macka med brieost och salami för 30:-? Satt där i några timmar och pratade och drack 3 liter te. Är nu inne på min fjärde kopp för idag. Hann även med att köpa en "puff"jacka, visar den sen. Ska börja med några uppgifter nu. HERRÅ :P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0