xD

Fin Mamma, Fin Syster. Tog lite foton på nästan hela familjen här om dan' då jag fotade Jennys UF-Företag som skulle vara med i tidningen. Ska även rycka in som praktiserande Webbmaster osv. Ska försöka klämma in det i mitt redan så fullspäckade schema. Igår då. Jo, det gick väl. Det visade sig att McD hunnit byta kassasystem under min frånvaro så det vara bara att lära om sig. Typ. Gjorde några feta missar de första 3-4 timmarna men sen började det flyta på ganska bra. När jag stämplade ut mig vid 19:00 så kunde jag varken gå eller tänka. Råkade micra min lunch med folie på och ja, det ledde till att jag inte vågade äta min radioaktiva lasagne utan högg in på en morot och en tomat. Just snyggt. Världens stressigaste jobb och har ätit som en dvärgkanin. Kom hem 20:45 (Storvretabussarna......) och slängde i mig mat. Tyckte synd om mig själv och bad om en benmassage. Deckade rätt så hårt vid 10 och nu sitter jag här igen. Ska snart börja göra i ordning mig och sedan bär det av. 9 timmar idag igen ;););) PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0