SEE YOU ON THE DARK SIDE OF THE MOON



Hej hej! Today is a happy day! Igår var skolan på teater, Romeo och Julia, från klockan 19:00-22:00. 99,9 % tyckte att den mer var som ett sömnmedel snarare än en typ av underhållning, och jag tillhör de 0,01 % som faktiskt tyckte det var underhållning. He he. "Försov" mig hemma hos Dea imorse, gick till skolan runt ett-tiden och fick reda på att jag har MVG i Organisation och Ledarskap, och inte nog med det så öste min lärare beröm över mig. Fick frågan om jag tänkt på att bli journalist och blev helt paff när han föreslog det. Åt på MAX med Dea och Will innan jag drog hem och åkte till IKEA/Ö&B med mamma och Jenny. Fick med mig lite hem. PZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0