NEW YEARS EVE



















Mitt Nyår 2011/2012. Började med att jag och min co-värd Andrea vaknade vid 11 och gjorde ingenting fram till 2-3. Efter att vi masat oss igenom dusch/fix så var klockan typ 4-5 och gästerna skulle droppa in vilken sekund som helst. Vi satte i den där växeln som bara hon och jag har, synkade som få for vi igenom både mat, dukning, alkoholpimpling och andra diverse värd-saker. Så när gäster väl kom så stod vi där med en UPPSTYRD kväll framför oss. Tror ingen hade förväntat sig att jag och Andrea(framför allt jag..) kunde fixa något sådant! Hade så otroligt roligt vid middagen och alla var jättefina. Sedan drog vi vidare till diverse förförfester och efterefterfester osv. Summa sumarum, roligt och mycket lyckat nyår! (Ursäkta för kvalitén på bilderna, med alkohol för högt ISO och väldigt låg närgräns så blir det lite knasigt, men oroa er inte, vi växer nog i varandra snart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0