MEDIUM

Denna dagen har varit konstig, började alldeles för sent för att min kropp ska uppfatta att jag skulle gå till skolan. Glömde ju bort att jag inte skulle äta i skolan också, så nu har mattiderna blivit fukkap'd, måste organisera mitt liv liiiite mer.
På bussen hem för några dagar sedan så funderade jag på att folk sover ju på bussen, och alla dem som sover, åker dem förbi sina hållplatser eller? Det är ju sjukt många som sover, men hur fan vet de när de ska kliva av?
Tror att folk i sitt undermedvetna har en liten alarmklocka, för så är det när man sover också. Jag som är en slarvig och glömsk person glömmer jämt bort när jag börjar och glömmer ställa alarm innan jag somnar, och undertiden jag sover så ligger jag typ och grubblar på det, och så vaknar jag ungefär 5-10min innan jag skulle gått upp. Och en till konstig grej är att jag vaknar jämt vid 4 på morgonen och går upp och dricker. Exakt samma tid, exakt samma känsla. En gång så kunde jag inte somna om då gjorde jag en 3 månaders gammal matteläxa.
(plus att jag får panikkänslor om jag hör en låt som jag har/har haft som alarmsignal)
Wierd.
Vill ha en sånhär oldschool-klocka, soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0