You're unePic

Yoyoyoyo!
Vaknade upp hos Sofi imorse, fullt ös verkligen! Vill tacka alla för en helt azm Valborg. Hade verkligen skitkul :>
Va lite seg eftersom vi somnade liiiiite för sent(tidigt), började städa efter gårdagen och bakade kladdkaka och beställde kebab :> Somnade med Rutan på soffan och sen skjutsade jag honom till tåget och drog hem. Mamis jag syster och moster drog till Grändy C, hittade en balklänning på LINDEX(?) whuuut lix.. Men så jävla frän, helt episk!
Är dock tvungen att pimpa den, små bröst hahaha och liten kort b-rud ;PpPpp
Don't judge innan ni sett den på, aja :>
Ikväll så äre Finalborg och det firas hemma hos Frida med alla flickor igen och ta igen gårdagen och vila upp oss
Vi hörs folks!


Kommentarer
Postat av: ellie

minus elin och emmp som vanligt elle :D ? <33



jag tänkte mig för innan jag skickade. hehehehee

2010-05-01 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0