AWW..

NEEEEEJ! NEEEEJ! NEEEJ! NEEJ! NEJ!
Ser redan efter 4 dagar att "Gubben i lådan" börjar bli en fb-spam (okej jag kanske har spammat den 1 gång men det var den första)! Ni vet som med "Love the way you lie"? , postades ca 2 inlägg/dag med texterna: "I Love the way you lie" , "Just gonna stand there and watch me burn, but that's alright because I like the way it hurts" osv osv osv osv.
Och efter 1 vecka så spydde jag nästan när jag hörde låten. Nu vill jag typ skära av mig öronen när jag hör den.
Så fin låt med blir så smutskastad.. Snälla snälla snälla, låt min Big D vara.. Vill inte spy på dig..
BY THE PH**KING WAY, Visste ni att jag inte lyssnat på en enda låt av Oskar Linnros som soloartist frivilligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0