OUPS!

Hej alla sköna människor!
Har nyss vaknat, och jag hade inte bangat på att sova bort hela dagen. Och imorgon.
Har SO-prov imorgon, och jag har kanske gjort 1/3 av allt man ska. Och jag har BARA mig själv att skylla på, för jag kan verkligen inte göra något i tid. Det går bara inte. Är alltid ute i sista sekund.
Btw, så åkte jag in ganska spontant till Allians igår, träffade Lolli, Michis, Jessica och Linn där.
Kan ju inte direkt säga att jag var intresserad av matchen eller nåt men ja. Efter många om och men så bestämde vi oss för att åka till Björklinge på nåt chill. Springer till bussen, kliver av bussen, springer till nästa buss och jag var inte lite lökig. När vi kliver av så kom Albin och mötte oss. "Festen" var ganska lame när vi kom men de som var där innan hade kul iaf. Vet inte hur länge jag satt vid köksbordet och gjorde ingenting den kvällen men sen så började det droppa in folk. Nån var helt sjukt duktig på att spela gitarr och sjunga så de va soft.
Sen så började det spåra, nån slog ut tänder, nån slutade andas, nån gjorde illa ryggen osv.
Själv fick jag sitta och försöka lugna ner en hund, jaha och hur fan lugnar man ner en hund?
Allt jag prövade med fick den bara att skälla högre och mera så, jag antar att man inte ska göra lika mot katter och hundar.. Tillslut kom Kim ut och hjälpte mig och då blev den tyst..
Sen drog jag Jessica, Simon, Okan, Sofi och Frida till bussen. Haha fick hjälpa lilla Simon med rättså mycket saker den kvällen, stackars nutteputte. Lämnade av Simon hos honom, eller ja EXAKT utanför hans dörr så vi såg till att han kom in ordentligt. Sen drog jag Jessica och Lenny till McD och träffade Frida och Sofi igen. Sen tog vi bussen hem.
Glömde min mobilladdare på festen igår så får försöka klara mig på halvt batteri i 1½ dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0