THURSDAY LOVESTONED

Hej kompisar! Slutade jääävligt sent för att vara Thorén idag, klockan fem steg jag ut från skolan och ut i regnet.. Men ändå helt ok avslutning på denna veckan, för nu har jag helg! Hade ändå tänkt att kila iväg till skolan imorgon och hämta samhällsboken och plugga lite, har ett tjockt prov på måndag, och en bidragande faktor till att gå imorgon kanske är att det serveras hamburgare på Norrlands då hehe :)
När jag kom hem så var jag jättehungrig och högg in på en stor portion broccoli och skinksås med pasta, är nämligen ett stort fan av broccoli.. :P :P :P
Har hoppat i mjullisarna och mjullismössan nu och ska mysa upp med en film.
Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0