FRÅGESTUND DEL2


"Hur" töjde du örat? Tryckte du i töjningen lite i taget direkt eller stoppade du i dubbla örhängen/navelpercing etc innan för att göra det lättare? ska själv göra så undrar heh
Jag tog en navelpiercing först och tröck i och hade i den i ungefär 1-2 dagar, sen tröck jag i 1/3 av töjningen även fast det gjorde ¤#&/&%( ont. Har 3mm nu och den fick jag i helt på typ 4 dagar (ALLDELES FÖR FORT, finns risker för att örsnibben "spricker" om man töjer mer än 1mm/vecka så mitt råd är att göra så :)



är du oskuld?
Nää

du som har både syster och mamma som kan saker om hår (ahhaahaaahha) har du nåt bra tips på hur man håller rakt hår RAKT hela dagen? Är det stor skillnad på olika plattänger? Finns det några fungerande produkter? Nånting..?
Hahhaha!
Jag exakt samma problem, har testad allt i typ 4 år nu. Det bästa är att platta håret när det är snustorrt och dra en kam innan så att allt "småhår" kommer med. Brukar ha Osis Flatliner när jag orkar, eller så hittar du nåt som är lika "kladdigt" som vax som gör att håret håller sig. Har ungefär "gett upp" hoppet om att mitt vågiga frissiga hår någonsin ska hålla sig rakt hela dagen.
Det som brukar funka bäst är värsta prociduren, använd antifriss-schampoo+balsam , ha i värmeskydd/straighten-kräm och sen föna, ha i flatlinern och kam-platta håret. YEY!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack verkligen för svaret! (inte svaret på oskuldsfrågan om du tror de haha)

För jag vill köpa löshår men enligt min åsikt finns de inget fulare än när man har spikrakt löshår men helt krull-eget hår



Frlåt för jag ställer så många frågor haha! och förlåt för jag säger förlåt

2010-09-18 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0