@KARL


Zup? Sitter hemma hos en vacker dam, Karl. Dock är inte Karl hemma men jag och hennes lillasyster är hemma, typ barnvakt av något slag. Men tror Karl is back soon. Bjussar på en halvdan pic från förra årets bal, gud vilken tid. Gillar mer bilderna från efterfesten. Anyhow, ska bli ljusbrun snart. Sen ska jag låta håret vara i några decennier, typ blekas av solen osv. Vill slippa allt som har med färga klippa sidecurre att göra. Vill slippa bry mig at all. Så, för andra gången ska Mrs.Hatar-förändringar göra en förändring, för att slippa förändringar. Så, vad tycker ni? (Måste dock inflika att jag trivs bra som redhead, det speglar min personlighet väldigt bra. Men det är ganska mycket jobb med håret tyvärr..)
Taggar sate till Valborg, bättre än jul nyår midsommar tillsammans! SNART KÖR VI! PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0