LUCKY ME


Igår var vi och filmade en reklamfilm för Gränby. Jag blev erbjuden att vara "huvudpersonen" i själva filmen men pallar ju inte med kändisskap och så vidare så jag valde att förbli en normal människa med ett privatliv. Skämt å sido, men mina händer och fötter ska vara med, i höst får ni ta del av mina enastående skådespelartalanger. Mer kan jag inte säga förutom att I LOVE THIS SHIT!! 
Var även hos tandis igår, mina tänder håller sakta men säkert på att återgå till normal plats och om ungefär 2 månader får jag räls på hela övertandraden. FETCH! Fick ett mail ifrån donken idag angående att de vill att jag ska komma på arbetsintervju. Nästa Torsdag smällere, Inshallah. PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0