VIVIDO



Bilder från när jag och en Andrea praoade på Burger King. Cool som man är så var man ju liksom i hamburgerbranschen redan i unga dagar!
Idag var jag första dagen i skolan, får magsår på vårat superhomo till naturlärare som gett mig IG i kursen NU som jag avslutade på VÅRTERMINEN och fått VG/MVG på VARJE inlämning! Nej, spö skulle hon ha! Anyhow, I am still sick like a fisted cow because of my seriously braindamaged sister. Our situation is still very critical and we're going to swallow our tounges and suffocate. PZ out.


Kommentarer
Postat av: Oscar

Tja mannen. Kan du sy mina byxor? Har inte ditt nr men du kan höra av dig till Emelie. Kram

2011-08-24 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0