BAIZ

Nej jag har ingen "G-rym B-logg", i varefall inte idag. Fyfan. Min ena halsmandel (lymfkörtel enl. Larre) har svullnat upp till tredubbel storlek och nu känns det som om jag sväljer taggtråd igen. Våren 2009 åkte jag på körtelfeber (Kissing Disease) och någon vecka senare halsfluss och senare halsfluss igen. Sen dess så har inte mina halsmandlar/lymfkörtlar svällt tillbaka och nu är det nåt jävla skit igen. Blir sjuk 1-2 gånger per år. YES EXAKT INNAN FUCKING KANARIEÖARNA WOHOOOO! Äsch, ska sluta gnälla. Om jag nu är sjuk då så får jag gå på smärtstillande 25/8. Ryktas även om avskedsmys hos Larre i hennes nya apartamento innan jag åker. Ultimata chillmode. Extremt. Godnatt fina ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0