FASCINATED


(Viggo Cavlings röst behöver vi inte ens nämna..)

Jag är så himla fascinerad av Cimon Lundberg. Jag kan verkligen inte sätta fingret på vad som gör så att jag sitter som trollbunden framför skärmen så fort han öppnar munnen. Han var den enda anledningen till varför jag kollade på Paradise Hotel 2009, dock så kollade jag bara för att han var snygg. Till en början. Sedan öppnade han munnen, och där satt jag. I 10 timmar satt jag och kollade på avsnitt efter avsnitt och försökte komma underfund med varför jag blev som en förtrollad så fort jag såg honom. Det blev ju inte bättre när han började blogga efter och jag såg att han var en gud på att skriva och förmedla känslor, hans sätt att nå ut till människor och hur äkta han är har blivit till en helt ny stil. Folk kopierar sättet han skriver på. Hur sjuk är inte det? Vet inte om det är negativt eller positivt. Kanske lite skrämmande med tanke på att man inte själv kan komma på hur man vill formulera sig. Tror ni jag blev lite glad när jag såg att han börjat skriva krönikor för Nyheter24 varje måndag eller?
En klar tiopoängare helt enkelt, utseende blandat med hjärna. (Och lite hjärta)


I'm a slave for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0