LAMPFUCKERS

Hej alla vilsna själar där ute. Ligger som en utslagen sjöko med Lovisa i min säng som inte äger några sängkläder längre. Hon har varit här lite till och från i ungefär ett dygn. Mår bananas och jag lever bara så ni vet!

I Fredags så låg jag och chillade i min underbara säng då ens viss Emma Engblom stormar in i rummet och sticker upp huvudet i min lampa. Jag undrar vad i helvete och frågar Emma vad som pågår, hon svarar lyckligt att hon var i rymden eller nåt. Jag bestämde mig för att följa Emmas exempel, skönt att va i rymden tänkte jag. När jag stack upp huvudet i min lampa så öppnade sig en helt ny värld, vi var inte längre i samma dimension längre. Wouch! Mixen av glödlampa och krussiduller var helt awesome! Trodde man hade injektionerat nån sorts tyngre drog. Metoden kommer jag använda mig av när morsan kommer hem och går loss på mig igen, skönt att komma ifrån verkligheten ett tag och bara chilla lite i en lampa. Liksom, vad gör det om hundra år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0