FRÅN MICHANS BLOGG. JUST SAYIN'




"Kom precis hem från johanna. huhu vi har kollat på skräckfilm och jag kan garantera att ingen av oss tänker ta hissen på ett tag. 
Har en hel del roliga kommentarer och dialoger från kvällen. So lets go:

1. Johanna klagade på Emelie pga att E för jämnan är alldeles för trevlig, trots att hon själv tror att hon är otrevlig. Så när E skrev en "arg" kommentar till en kille så skakade J på huvudet och sa:
"Det var det mest trevliga sättet att uttrycka en otrevlighet på"

2. Diolog mellan Emelie, Johanna och Linn:
J: Jag klarar inte av när folk super ner sig!!
L: Jo de är kul, då får man höra kärleksförklaringar! 
E: Jag super alltid ner mig med dig Linn... 
J: Alla känner sig trygga med dig Linn, du tar hand om dom, mamma Linn!
L: Ah som när Emelie söp ner sig och skulle bada hemma hos mig och jag fick sitta och vakta så att hon inte skulle drunkna!

3. Citerar Johanna Andersson:
"Jag har aldrig haft tråkigt när jag är full, kanske lite däckad bara..."

4. Citerar Linn Ferm Näsman
"Fan det luktar lök om min rygg!

5. Citerar Johanna Andersson (ännu en gång):
"I morse på bussen så insåg jag att jag inte skulle kunna gå till skolan för att jag hade en lökring på ryggen"

6. Johanna kommer med den smarta idén om att hon ska bli militärboss:
E: Som om du skulle få respekt då..? Ska du gå på styltor eller..? 
J: Synns man inte så hörs man!!
E: Eller så får du stå på en gräskulle så att alla militärer kan se dig...
J: Men om jag vill va i en öken då!?
E: Då får dom stå i en grop.

7. Johanna pratar om sin "smarthet"...
"Alla tror att jag är osmart, men egentligen så är jag jätte smart, men jag orkar bara inte uttnyttja de. Sen när jag hamnar i situationer där jag behöver säga nåt smart så blir jag så arg och irriterad att allt klumpar ihop sig och så kommer det inte fram någonting. Men när jag inte inte är arg och när jag orkar bry mig så är jag smart" "


Asså varför tror inte de på att jag är smart? Är jag inte övertygande? Måste bli stopp på detta! (Btw så tror jag detta var mitt första inlägg utan bilder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0