INGEN SKATT TILL REGERINGEN, TAR DET SVART PÅ PARKERINGEN


Zup? Vaknade runt 8 imorse och skulle duscha, som vanligt så prioriterade jag sömn före hygien/utseende och våldtog snooze-knappen nån timme till. Gick upp och såg ut som ett avskum, tog mig en kopp kaffe och inväntade att få åka till bussen då morsan påminde mig att busstiderna har ändrats. Fick dårpippi när jag insåg att bussen precis hade gått och inte skulle gå förns en timme senare, tog min moped som är fetslut på bensin till Stubbåkers och föll in i harmoni igen. Får inte börja jobba förns i Juli och tjänar 68,9 kr/h, minimumlön på mig eller? Någon som vet om OB tillkommer? Annars... Muta med natura. Ska gå och göra det jag är bäst på, ingenting. Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0