TRUE, TRUE


Hey ppls! Inlägget under, läs rubriken....
Det är det finaste jag någonsin läst. "With the lights off, it's less dangerous". Smaka på orden. Låt dem rulla din tunga, och spotta ut dem. Det låter och är så jävla rätt! Fyhelevete! Nu tror jag att jag kan känna sympati för de som är kära, det är såhär det känns. Men ärligt, hur rätt är det inte? Slå av lampjäveln och lets pretend like you can conquer the world. Möt dina rädslor med lampan släckt och låt ödet avgöra. Lite som "fake it until you make it" som förövrigt är ett jävligt bra motto (håller dock inte på med motton och sånt skit) Det är liksom INSHALLAH! Fast det kanske är ett motto? WITH THE LIGHTS OF, IT'S LESS DANGEROUS. (Shit.. Låter som en pårökt extremist)
Anyhow, har en väldigt viktig och speciell date ikväll. Den enda killen vars mina känslor aldrig kommer svalna för. Loverboy. Hur kul är det inte att original Loverboy från Lund fick sällskap av Loverboy från Uppsala och på så vis blir dem båda Loverboy från Lund. Date på Skype. Bästa som finns. PZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0