YOU GO GIRL!!!!!!!!1ettfem


Hej peeeepz! Känner inte ni också ibland att ni bara vill spåra ur och prova på nåt helt nytt? Typ som att lyssna på hårdrock istället för trött Rn'B, eller kanske sätta på er era färggladaste, fulaste trosor ni äger? Eller kanske blanda en grogg på kaffe klockan 7 på morgonen? Pröva på afrikansk dans?
Skönt! Då är jag inte ensam om att känna så helt enkelt. Anyhoooow, jag har drabbats av storhetsvansinne. Det är jobbigt. Speciellt om man har fuldag. Fast ändå helt skönt, skulle nog kunna sopa på en 2 meter lång thaiboxare och vinna bara för att jag tror att jag kan. Det är fett. Känner ni också er störst, bäst och vackrast ibland? Då får ni lyssna på min "Endast för hårdingar"-spellista. Den är soft (Man blir automatiskt hård om man lyssnar på den). Ut och sopa på ett berg nu flickor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0