BRACEFACE


Hej påre! Kände inte att jag hade någon anledning att visa er hur jag ser ut idag men kom att tänka på att jag klockan 10:30 imorgon blir helbraceface. Så mina kära vänner, såhär ser min käft ut idag. Sista kvällen utan stål  i hela käften, ajajajaj. Första jag gör imorgon är att utmana ödet lite och hitta nån att hooka up med (fastna med tandisarna i varandra) och att äta äpple eller något sånt som egentligen inte får göra. Får en tår i ögat när jag tänker på hur mycket kul jag och herr Tandis kommer få va med om tillsammans (och lite mindre roliga saker :P). Nej nu ska jag inte munbajsa här förlänge, ska hem till Kalle och kolla match. Ska försöka tvinga henne att jag får krascha där också, PZ.

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg :)

2011-05-15 @ 22:46:12
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0