IM SO LUCKY


Vaknade av att E.K ringde och sa att jag skulle komma över. Somnade om och klädde sedan på mig och drog dit, käkade lite italiano och solade lite. Har känt mig krasslig hela dagen och nu när jag kom hem fick jag reda på att min syster är magsjuk (inkl. min låtsasmamma). Brukar klara mig ifrån att bli smittad när släkten/familjen blir sjuka (ja detta har hänt förut) för att jag inte äter den maten som alla andra äter. Går all in på efterrätten hehe. Ska duscha och fixa mig lite sen är det dags för min första arbetsdag, typ. Ska på introduktionskurs och prata lite mer med min arbetsgivare som ringde upp lite spontant igår. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du som är i sån bra form, äter du vad du vill (godis chips osv) så länge du tränar eller äter du inget sånt? Har du nåt tips på hur man får bort sötsuget? Försöker nämligen bli bättre.. Är en sån person som direkt efter en stor måltid kan vräka i sig en hel chips/godispåse..

2011-05-31 @ 18:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0