TROUBLES


Hej. Mycket lyckad kväll igår, överdrivet chill. Första gången vi tjejer var samlade utan att festa på ungefär, öh... Minns inte. Men ja, blev kvar sist efter att jag blivit lite för vidskeplig och vågade inte åka hem själv. Slog en deck i soffan(läs i Soffans soffa, inte i Soffan) och glömde tid och rum och att bussarna snart slutade gå. Dock så hade morsan varit ute och fyllekajat på Flurran så hon och ett stycke packad moster hämtade upp mig i en taxi. Endast jag och mamma hemma ATM så jag slaggade i hennes säng. Idag är det dags för intervju #3 och jag börjar bli quuuuuuite likgiltlig about dethär. Anyhow, mamma skjutsar in mig och sen så ska hon bjuda på lunch och så ska vi få sällis av minstingkusinen (som inte är minsting längre) och moster. Bilderna är från igår då vi vann pris för bästa utklädnad. WZP. PZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0