I'M NOT LIKE THEM. BUT I CAN(T) PRETEND


Jag sitter med en dov smärta i magen och känner att jag efter en tid tillbaka har börjat hitta mig själv igen. Kan erkänna att jag mått cpdåligt i ett tag nu och denna vecka har varit den sämsta hitills i mitt liv. Brukar annars inte öppna mig när jag mår dåligt för att jag inte känner mig riktigt förstådd och vill inte att folk ska känna medlidande. Men. Fredag var en mycket bra kväll men alldeles för kort och även fast störningsmomentet inte skulle inträffa förns idag så kunde jag inte riktigt släppa det för att ha en ännu bättre kväll. Var med Jessica hela dagen igår och hade det fint. Idag har jag jobbat och fikat med Ellen Jessica och Miche och kollat på innebandy med mamma och Thomas sen. Ska sova snart och skriva mitt livs första IG/ EVENTUELLT G- imorgon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0