JUST CARRY ON

Holla!
Sitter med blekning i utväxten, välbehövligt som fan, nu blir grejpen glad.
Efter skolan drog jag och halva klassen in till stan och chillade, vi skildes åt och jag adus ellie emmp andrea och lollan drog till Waynes och fikade, Adus bjöd mig på en chailatte:>> så söt gbn!
Sen hände lite tråkigheter med resten av gänget som fuckade upp Valborg helt gal3! Men tror det har löst sig nu hoppas jag!
Sen kom Empo&Rutger och joinade oss, och Oscar droppade in.
E E A & L drog till bussen så kvar blev vi, som satt kvar i typ 2 timmar. Emma Karschen kom förbi ettag också :)
Sen plankade vi på toan på St Per, gangster men vi ville inte bli haffade av aina liksom :s abow.
Tog buss1 hem och nu sitter jag här, ska stoppa i resten av hårförlängnigen också. najz yee.

Turkiet känns inte längre såå avlägset! heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0