Langar fet diss

först och främst: GRATTIS MINA ÄLSKADE PULLOR SOM VANN GULD IDAG! mycket stolt över er :)
Kom hem idag runt 4 på eftermiddagen, drog direkt till Allians med Thompa&mami för att kolla på Jeppes andra finalmatch, dom förlorade dock mot Livets ord.. Sen efter det skulle mina flickor spela, så fick jag syn på lolli deutt och linn som satt och tjoade. Smög mig dit och vi började kolla, sen gick vi till Grape på andra läktarn och kollade med den druvan. Så dramadrottning.
Firade guldet med brudarna fick en halv kokosboll hehe ;$ så tjock. Sen fick jag skjuts hem av familjen Skarfelt-Eklund. Mys
Imorgon börjar skolan inte och jag är INTE taggad >.<


CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0